niedziela, 30 grudnia 2018

powitajmy z szerokim usmiechem 2019

Ponieważ
Po wiadomościach żadnej z was od razu widać że się nie chcecie godzić bo jesteście na to zbyt dumne. Serio? Wiecie że już po pierwszych wiadomościach da się wyczuć tą chujową ironie której używacie?
Po drugie, widać że gadać do was to serio jak do jakiś dzieci których trzeba uczyć wszystkiego od początku. Asia, gadałyśmy godzine. Myślalam, ze ci wytlumaczylam dlaczego wyolbrzymiasz używanie słowa "suka" JAKBY TO BYLO Z JEJ STRONY JAKIEJ WIELKIE GNĘBIENIE CIE. Więc myślalam, ze jako juz prawie dorosla osoba przejrzysz na oczy i przestaniesz używać go w prawie każdej wiadomości.
I tak na marginsesie, wasze nawiazywanie do starych wiadomosci i trzymanie sie ich jak pieluchy, jest żalosne. Rozmowa sie toczy tu i teraz. Po co wracać i czepiać sie  jakis glupich slowekxd. Thats so 2014
Karolina, z toba tez juz gadalam i wiesz jaki mam stosunek do Asi. Wiesz, ze to co jej mialam wygarnac juz jej wygarnelam i aska dobrze juz o tym wszystkim wie. Wiesz, ze widze ze sie stara i to doceniam. Nie musisz wiec jej dopierdalac za mnie. Nie prosilam cie o to, zebys kiedykolwiek ją gnoila w moim imieniu.
Rozumiem, ze to moze byc dla ciebie bolesne, jak osoba na ktorej ci zalezy odpierdala:) ale chyba po to jestesmy przyjaciolkami zeby jej pomoc sie z tym uporać? chociazbbys miala codziennie powtarzac asi: aska kurwa nie badz latwa i sie szanuj, jak w kodeksie, to i tak jest lepsze niz po prostu gnojenie jej ze ASKA JESTES LATWA I SIE NIE SZANUJESZ. Ja? czuje sie w pelni usatysfakcjonowana ze jej to powiedzialam, ale chyba raz wystarczy co?
Jesli obie nie umiecie zniesc swoich zachowan, to po chuj wy sie nazywacie przyjaciolkami? Asce odpierdala jak Karolina jej wysle licka. To nie jest normalne, japierdole.
Jesli chodzi o tą sprawe z przelizaniem sie z moim bylym chlopakiem, to kurwa raz a dobrze posluchajcie MNIE i tylko MNIE bo tu o MNIE chodzi w tej sprawie, a wy sie dopierdalacie i robicie z siebie ofiary jak jebane atecjuszki.
Tak, asia, to rowniez jest sprawa Karoliny, poneiwaz ja ją w to w ciągnelam, ale nie tylko dlatego.
1. jestes jej przyjaciolka, wiec ocenia twoje zachowanie i mowi ci co zrobilas zle
2. JA jestem jej przyjaciolka, ktora zranilas, wiec ma do ciebie uraz, co jest zupelnie normalne, a przyjazniac sie w kilka osob juz tyle lat powinnyscie to dawno sobie uswiadomic. Zawsze jest ktos po czyjej stronie sie staje, a jesli wam to tak przeszkadza to zaprzyjaznijcie sie z kims w dwojke.
Ale za to Karolina, powinnas przystopowac poniewaz
1. JA I ASKA JUZ DAWNO SOBIE WSZYSTKKO WYTLUMACZYLYSMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2. JEsli ty tez to nie drąż tego dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 To nic nie zmieni!!!!!!!!!!
Dalej
Wyzywanie sie "ty jestes dzieckiem" "nie bo ty" "mowilas ze jestem suką" "mowilas ze jestem latwa" SERIO MYSLICIE ZE WAM TO W CZYMKOLWIEK POMOZEXDDDDDDDDDDDDDDD WYLADOWUJECIE TU SWOJE EMOCJE JAK PIECOLATKI KTORYM ZLAMIE SIE KREDKA
Dalej
Owszem, Asia tu jest najbardziej winna, chyba nie musimy tego komentowac, ale jesli chodzi o rozpierdalanie a)naszej przyjazni W TROJKE i b)naszego sylwestra to obie jestescie tu tak samo winne.
I JESZCZE RAZ POWTORZE PRZESTANCIE SIE CZEPIAC BYLE JAKICH SLOWEK, KTORE KAZDA Z WAS NAPISALA POD WPLYWEM EMOCJI BO TO DO NICZEGO NIE DOPROWADZAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAa
I sprawy ktore w ogole nie powinny miec miejsca, bo chodzilo o nich o to zeby sobie wzajemnie dopierdolic???>
1.A: Odjeb sie od sprawy mojej i pemy. -> No nie, sory ale nie, nie mozesz jej tak pisacXD (JAK COS TO WYZEJ WYTLUMACZONE DLACZEGO BUZIACZKI)
2. K: nie zapomnij co odjebalas -> Ciągle nawiązywanie do tego nie jest tu chyba sposobem zeby sobie cos wyjasnic MIEDZY WAMI
3.A:Nie potrafisz zrozumiec co zrobilas zle -> tak naprawde oprocz naskakiwania na nia i uzywaniem slowa SUKA SUKA SUKA i pisaniem ODJEB SIE ODE MNIE I PEMY najpierw nie probowalas wytlumaczyc co cie zabolalo??? To chyba dosc wazny wniosek z tej ROZMOWY
4. A: Ogarnij sie bo zostaniesz sama -> nawet w kłotni nie napisalabym czegos takiego przyjaciolce, ale w sumie to moje subiektywna opinia, wiec takie 2/10
5. A: Szmacisz sie na kazdym kroku bedac bezduszna osoba -> NO TO JEST JUZ KURWA PRZESADA XD TO ZE DALA KILKA RAZY ZLAMAS SOBIE SERCE NIE RUCHAJAC SIE PRZY TYM Z NIKIM OZNACZA ZE JEST LATWA WOW WPISZMY TO DO SLOWNIKA JAKO DEFINICJA SLOWA LATWA I SZMACENIE SIE LOL IKS DE

Wiec krotko podsumowując :D
Dzieki wam obu, ze zjebalyscie. Kazda z was pisze, ze chce dobrze dla mnie, a tak naprawde obie rozjebujecie mnie od srodka. Aska mocniej, karo troche slabiej, ale obie.
Fajnie, ze zjebalyscie ta przyjazn w ostatnim dniu 2018, swietny poczatek nowego roku dla mnie!!!
Pojde na sylwka do asi, jesli ci to nie przeszkadza Karol, ale wiedzcie obie, ze to wcale nie jest taki sylwester jaki sobie wymarzylam.
I gwarantuje wam, ze bedziecie tego zalowac. Za meisiac, za pol roku, albo nawet za kilka dni
Buziole dla was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz